وکیل خانواده در تهران

طلاق توافقی، مطالبه مهریه، حضانت فرزند مشترک، نفقه زن

وکیل خانواده در تهران

طلاق توافقی، مطالبه مهریه، حضانت فرزند مشترک، نفقه زن

وکیل خانواده در تهران

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 10 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 7 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.
44963487 - 44033677

وکیل برای طلاق توافقی

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ق.ظ

همانطور که از محتویات سایت گروه وکلای پارسای مشخص است یکی از زمینه های تخصصی فعالیت ما حقوق خانواده و دعاوی خانوادگی است. دعاوی مثل طلاق از جانب زوج، طلاق از جانب زوجه، طلاق توافقی، تمکین، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل، حضانت، سلب حضانت، ملاقات فرزند، فسخ نکاح، نفی ولد و ... .

دفتر وکلای پارسای واقع در تهران، صادقیه، آیت اله کاشانی، نرسیده به مهران، پلاک 91 ساختمان مهر طبقه 4 واحد 13 می باشد. برای اخذ مشاوره حقوقی خانواده می توانید به غیر از ایام تعطیل و پنج شنبه ها با تلفن های دفتر 44033677 و 44963487 تماس حاصل کرده تا وقت ملاقات حضوری برای شما تعیین گردد.

مشاوره حضوری رایگان نیست و برای آن حق المشاوره دریافت می شود اما به جهت سهولت، عزیزان ساکن در تهران و حومه می توانند با تلفن های مذکور در ساعات کاری دفتر (10 صبح الی 19 عصر) تماس حاصل کرده و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنند.

با توجه به کثرت مراجعات و تلفن ها فقط امکان پاسخگویی برای هر نفر یک سوال به صورت تلفنی میسر می باشد و از پاسخگویی به تلفن های شهرستان معذوریم.

شماره تلفن وکیل خانواده       44033677 – 44963487

شماره موبایل وکیل خانواده     09122547699


منبع: وکیل برای طلاق توافقی

  • ۹۶/۰۴/۰۳
  • ۱۷۶ نمایش
  • so as

وکیل برای طلاق توافقی

نظرات (۱)

  • وکیل وکیلی
  • چنان چه رای قطعی دادگاه به صورت غیابی صادر گردد و محکوم‌ علیه غایب نسبت به آن واخواهی کند، دادگاه صادر کننده رای می ‌تواند رای قطعی خود را تغییر دهد. نوع رسیدگی دادگاه به واخواهی، رسیدگی عدولی می باشد و دادگاه در جایگاه رسیدگی به آن می تواند از رای قطعی پیشین خود عدول کند.

    این حکم در مورد دادگاه تجدید نظر نیز جاری است.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی